Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][MYSQL]
Pozycjonowanie i Optymalizacja > Projektowanie stron > PHP i MySQL
b79
EDIT. z przejęcia problemem nie opisałem poprawnie tematu, a nie widze opcji edycji, jezeli ktoś z moderatorów może prosze poprawić.

witam,

jestem początkującym programistą który dorwał w sieci gdzieś skrypt i chce go dostosować do swoich potrzeb mimo sporych braków wiedzy smile.gif

mam baze w której sa dwie tabele static i dynamic

udało mi się wyciągnąć dane ze statica zgodnie z moimi ząłożeniami i prezentuje je w tabeli html która ma pola np. url, słowo i chciałbym dołożyć do tego dane z tabeli dynamic w której znajdują się dane dotyczące poyzcji

czyli docelowo chciałbym aby dane wyświetlały się tak url, słowo, ostatnia pozycja

domena.pl | słowo | 5

kombinuje na wszystkie i sposoby i umiem wyciągnąc te dane ale wyswietlaja się w jakiś dziwny sposób zmaiast w jednym wierszu to w nowym w takiej postaci

domena.pl | słowo | puste
puste | puste | pozycja

a tak wygląda mój kod

KOD
// pobierabie wartości z tabeli
   $sql = "SELECT * FROM static_data ORDER BY url ASC";
   $rezultat = mysql_query($sql) or die(mysql_error());

$sql2 = "SELECT google_ranking FROM dynamic_data WHERE sid='4' ORDER BY fetch_date DESC LIMIT 1";
   $rezultat2 = mysql_query($sql2) or die(mysql_error());

// wyświetlanie rezultatu na ekranie
      echo "<table cellpadding=\"2\" border=1>";
      echo "<tr>";
      echo "<th>DOMENA</th>";
      echo "<th>SŁOWO KLUCZOWE</th>";
      echo "<th>ACTIVE</th>";
      echo "<th>POZYCJA</th>";
      echo "<th>SZCZEGÓŁY</th>";
      echo "<th>EDYCJA</th>";
      echo "<th>USUŃ</th>";
      echo "</tr>";
     while (($lista=mysql_fetch_array($rezultat)) | ($lista2=mysql_fetch_array($rezultat2))) {

echo "<tr>";
      echo "<td>".$lista['url']."</td>";
      echo "<td>".$lista['keyword']."</td>";
      echo "<td align=\"center\">".$lista['active']."</td>";